• Kioskschema

    Kioskschemat för Svenska Spel Cup finns nu under fliken "Dokument". Viktigt att alla spelare hjälper till! /Amanda Dam 22 dec 2009 0kommentarer
  • Lagen till Svenska Spel Cup

    Dalhem 1: Linn Ahrling Isabelle Hallgren Matilda Östre Sara Westerberg Sofie Solfeldt Hanna Pettersson Hilda Gustafsson Anna Söderström Linnea Larsson Samling 08.00 Dalhem 2: Emelie Andersson Mikaela Hansson-Leveau Sandra Norrby Helena Adman Amanda Rohnström Mikaela Ekengren Josefin Gjörloff Frida Åberg-Mattson Angelica Åberg Samling 09.00 Dam 22 dec 2009 0kommentarer
  • Träning & Julfika

    Ikväll kör vi lite längre än vanligt, innebandygänget har tagit jullov. Så vi kör till kvart över sju och julfikar samtidigt som vi tar ut lagen till Svenska Spel Cup på Annandagen. Dam 22 dec 2009 0kommentarer
  • Svenska Spel Cup

    Spelprogrammet för Svenska Spel Cup finns nu på hemsidan. Du kan hitta programmet under fliken "Dokument". / Amanda Dam 20 dec 2009 0kommentarer
  • Nytt träningsschema

    Träningsschema för januari finns nu upplagt i kalendern. Kolla extra noga för vilka träningar som är inomhus respektive utomhus. Njut av den sista ledigheten, snart sätter vi igång på allvar igen! / Amanda Dam 18 dec 2009 0kommentarer
  • Futsal-finalen närmar sig

    Nedräkningen har börjat och på lördag väntar en Futsal-final i Damsenior mot När IF. Under kvällens träning sattes truppen till helgens viktigaste händelse. De spelare som är kallade till match är: Isabelle Hallgren Sara Westerberg Mikaela Ekengren Hilda Gustafsson Amanda Rohnström Helena Nirs Annie Mårdbring Josefin Gjörloff Helena Adman Mikaela Hansson-Leveau Jenny Sandelin Emelie Andersson Samling kl. 12.00 i Södervärnshallen Övriga spelare kommer självklart till hallen och hejar på laget! / Amanda Dam 8 dec 2009 0kommentarer
  • Futsal-final

    Lördagen den 12 december spelas finalerna i Futsal i Södervärnshallen. Efter fyra gruppmatcher stod det klart att finallagen i Damsenior blev Dalhem och När. Spelschema för dagen ser ut så här: 10.00 Flickor 15 10.45 Pojkar 15 11.30 Flickor 17 12.15 Pojkar 17 13.00 DamSenior 14.00 HerrSenior Vi hoppas att så många som möjligt kommer och hejar på oss. /Amanda Dam 21 nov 2009 0kommentarer
  • Visa fler nyheter