Glad Påsk!
Efter en intensiv period med många matcher och bra träningar är vi alla välförtjänta av lite vila och en skön påsk med nära och kära. Ta väl hand om er och se till att vara pigga och friska onsdagen den 7 april kl.18:00 när det är dax för finslipningen inför seriepremiären! Glad Påsk på er alla! /Morten, Christer, Annelie, Camilla och Nybbe
Dam
2 apr 2010
0kommentarer
Träning, Påskmat, träning & Påsklov!
Onsdag tränar vi 18.00 - 19.00. Sedan samlas vi på Hansa Utbildning för lite påskmat och äggmålartävling! Ta med 50:-. Torsdag träning som vanligt mellan 18.00 - 19.30, sen är det Påsklovsledigt. Träningen startar igen torsdag 8/4 kl.18.00. /Morten
Dam
30 mar 2010
0kommentarer
Truppen till söndagens match mot BK Tinnis
Samling i Slite kl.10:45 (kl.10:00 A7 för samåkning) Följande spelare är kallade Maja Pettersson Sara Westerberg Linn Ahrling Emelie Andersson Isabelle Hallgren Sandra Norrby Linnéa Hansson Angelica Åberg-Mattsson Johanna Allqvie Veronica Nyström Mikaela Ekengren Sofie Solfeldt Helena Adman
Dam
24 mar 2010
0kommentarer
Truppen till lördagens match mot BK Tinnis
Samling i Slite kl.10:45 (kl.10:00 A7 för samåkning) Följande spelare är kallade Amanda Rohnström Mikaela Ekengren Sara Westerberg Josefin Gjörloff Veronica Nyström Frida Åberg-Mattsson Sandra Norrby Jenny Lööf Agnes Aldrin Fia-Lotta Pipping Lina Lindgren Helena Adman Mikaela Hansson-Leveau Helena Nirs Annie Mårdbrink
Dam
24 mar 2010
0kommentarer
Fotografering, ingen träning 29/3
Nu är det klart med fotograferingen. Måndag 29/3 kl 18-19 för porträtten hos Bildvision. Alla får dock inte komma 5 i 7 utan måste sprida ut sig under hela timmen. Sen lagbilder i Södervärn lilla, 20-21. Vi får hjälpa Jesper att rigga i B-hallen efter Gutes träning så vi snabbt kan komma igång med lagfotograferingen. /Camilla
Dam
24 mar 2010
0kommentarer
Helgens match
Imorgon Lördag möter Dalhem IF - IFK Visby i en träningsmatch. Matchen börjar kl. 12.00 på Rävhagens konstgräs. IFK Visby har under många år varit ett av topplagen i Div.4 och är från och med i år farmarlag till ett av Gotlands Div.3-lag, Gotland Södra. Till matchen är följande spelare kallade: Amanda Rohnström Josefin Gjörloff Frida Åberg-Mattson Veronica Nyström Sara Westerberg Matilda Östre Johanna Allqvie Linn Ahrling Linnéa Hansson Helena Nirs Mikaela Ekengren Sandra Norrby Fia-Lotta Pipping Mikaela Hansson-Leveau Helena Adman (Samling kl. 10.45) /Amanda
Dam
19 mar 2010
0kommentarer
Säsongens bästa - så långt...
Suveränt bra träning ikväll tjejer! Tycker redan nu det börjar se lovande ut i vårt anfallsspel. Ni har tagit till er instruktionen på ett bra sätt och det var en fröjd att se er när vi spelade 8-8. Härligt och se Amanda i målet utan knäskydd och att hon är på väg mot toppform! Det ser absolut lovande ut. Vi går nu in i en period med flera matcher där vi kommer att få många svar på både vårt försvars- och anfallsspel och vilka spelare som är heta och på hugget, det är ju bara en dryg månad kvar till seriepremiären. Jobba på tjejer! /Morten
Dam
18 mar 2010
0kommentarer
Visa fler nyheter