• Biljetter till Dalhemfesten

    Senast nu på onsdag, den 5/5, ska alla spelare höra av sig till Camilla och tala om antalet biljetter ni sålt. Viktigt att alla gör det, så vi får koll på hur många som beräknas komma på Dalhemfesten. Lägg på storcharmen och jobba på nu! /Amanda Dam 3 maj 2010 0kommentarer
  • Truppen mot FC Djursholm

    Amanda Rohnström Maja Pettersson Linn Ahrling Fia-Lotta Pipping Veronica Nyström Frida Åberg-Mattsson Emelie Andersson Mikaela Ekengren Jenny Lööf Linnéa Hansson Sandra Norrby Helena Nirs Lina Lindgren Helena Adman Mikaela Hansson-Leveau Agnes Aldrin Dam 30 apr 2010 0kommentarer
  • Träning 29/4

    Alla är med på träningen ikväll! /M Dam 29 apr 2010 0kommentarer
  • Truppen i premiären mot Stuvsta IF

    Amanda Rohnstöm Maja Pettersson Mikaela Ekengren Emelie Andersson Veronica Nyström Linn Ahrling Josefin Gjörloff Frida Åberg-Mattsson Sandra Norrby Jenny Lööf Fia-Lotta Pipping Lina Lindgren Linnéa Hansson Agnes Aldrin Helena Adman Mikaela Hansson-Leveau Helena Nirs Dam 23 apr 2010 0kommentarer
  • Bra helg!

    Tack till alla spelare och ledare samt familjen Åberg-Mattsson för en bra och trevlig träningshelg! Den här veckan tränar vi i Dalhem på onsdag kl.18.00-19.30 på B-plan och torsdag kl.18.00-19.30 på A-plan. Laguttagning och mat efter träningen på torsdag. Ta gärna en löprunda måndag eller tisdag också. /Morten Dam 19 apr 2010 0kommentarer
  • Truppen mot Linsdals IF på söndag

    Amanda Rohnström Maja Pettersson Emelie Andersson Linn Ahrling Josefin Gjörloff Veronica Nyström Frida Åberg-Mattsson Jenny Lööf Fia-Lotta Pipping Sandra Norrby Agnes Aldrin Lina Lindgren Linnéa Hansson Helena Nirs Helena Adman Mikaela Ekengren Samling A7 kl.11:00 för samåkning annars ses vi i Slite kl.11:45 /Morten Dam 9 apr 2010 0kommentarer
  • Inställt mot IFK Visby

    Tyvärr kunde inte IFK Visby få ihop lag på lördag så matchen är inställd. Men vi kommer att köra en internmatch med domare och de tiderna ni har fått gäller! Direkt efter matchen åker vi till Dalhem för att räfsa planen så att vi kan spela hemmapremiären där. Dam 9 apr 2010 0kommentarer
  • Visa fler nyheter